2012-02-21

Mieliniai blynai


Mielinius blynus aš kepu tik per Užgavėnes, todėl kasmet jų labai laukiu. Pagal šį receptą kepu jau antrus metus, nes blynai gaunasi puikūs - purūs ir neprisigėrę riebalų! Kiek ieškojau internete mielinių blynų receptų, visi gana panašūs. Šių sudėtis kaip ir daugumos, tačiau gamybos būdas šiek tiek skiriasi. 


Reikės:
500 ml šilto pieno,
3,5 g (1 nubraukto šaukštelio) sausų mielių,
4 puodelių miltų (apytiksliai),
2 kiaušinių,
2 VŠ cukraus,
0,5 AŠ druskos,
1 AŠ vanilės ekstrakto,
1 VŠ aliejaus,
2 saujų razinų (nebūtinai).


Gaminimas:
Pieną sumaišyti su mielėmis ir 2 puodeliais miltų, uždengti rankšluosčiu ir padėti šiltai maždaug pusvalandžiui. Po to dėti tiek miltų, kad gautųsi nuo šaukšto krentanti tešla. 
Kiaušinius išplakti su druska, cukrumi, vanilės ekstraktu ir aliejumi, atsargiai įmaišyti į tešlą. Suberti ir įmaišyti razinas. Vėl uždengti ir palikti šiltai maždaug 20 min. 
Kepti nedideliame kiekyje aliejaus ant vidutinio karštumo ugnies. Po galutinio pakildinimo tešlos jokiu būdu nemaišyti! Tiesiog kabinti šaukštu nuo krašto ir dėti į keptuvę. Blynai pučiasi akyse ir greitai kepa, todėl nesiūlau eiti plauti bliūdų palikus juos be priežiūros... ;) 

SKANIŲ UŽGAVĖNIŲ!!! :)

Receptas adaptuotas iš čia

11 komentarų:

Anonimiškas rašė...

Noriu šių blynų :)
Dar niekad nekepiau mielinių, tikiuosi pavyks

Forelle rašė...

Kaip matau puikiai pavyko ir su sausomis mielėmis. O aš mielinius retai kada kepu, vis tingiu laukt, nors man jie labai patinka

Vilma rašė...

Anonomiške, aš irgi tikiuosi, kad pavyks. :)

Skirmante, pavyko! Bet man nepatiko tai, kad beveik nesijautė mielių skonio, kurį aš dievinu. Bet kitiems, galbūt, tai - privalumas. Šie pasidaro gana greitai, bendroje sumoje net valandos kildinti nereikia, taigi, siūlau pabandyti.

Anonimiškas rašė...

Pavyko. Darysiu dar ne kartą. Ačiū :)

Anonimiškas rašė...

Jau šildau pieną, tikiuosi blynus pavyks iškept :)

Vilma rašė...

Tikiuosi pavyko ir patiko :)

Anonimiškas rašė...

Čia ir mano mėgstamiausi blynai. Kai atradau kepu tik pagal šį receptą. Super.

vaidapi rašė...

Vilma!
Pirmą kartą gaminau mielinius blynus, nors ir ne užgavėnės - puikiai pavyko, valio valio.
Labai ačiū Tau!

Vilma rašė...

Vaida, sveikinu su neprisvilusiais pirmaisiais mieliniais blynais. :)

Anonimiškas rašė...

Kuo gražiau rašant - nepavyko, nes nutariau pasikliauti taip nemėgstamu matavimu puodeliais. Teko skystinti, išėjo per daug. Gal kartais geriau naudotis naujesnėmis matavimo vienetų sistemomis... :)

Vilma rašė...

Anonime, o nepavyko todėl, kad per daug išėjo? ;)
Aš naudojuosi specialiais matavimo puodeliais nuo 1 puodelio iki 1 šaukštelio - jie manęs niekada nepavedė gaminant pagal "puodelinius" receptus.
Manau, kad daugiausia problemų kyla naudoja ne matavimo, o arbatos puodelius - nes jų tūriai labai skiriasi.

Gaminant pagal receptus, tikrai nepuolu perskaičiuoti visko į gramus, man bet kokia matavimo sistema tinka. :)