2009-05-19

Kepta lašiša ant bulvių košės kalnelio

Taip jau nutiko, kad sekmadienį nebuvo noro, laiko ir jėgų ilgai sukiotis virtuvėje, tad patiekaliukas greitai pagaminamas bet tikrai labai labai skanus! Žuvis gavosi sultinga ir aromatinga, jautėsi natūralus jos skonis, nes prieskonių naudota minimaliai. Beje, bulvių kalnelis čia neprivalomas, tiesiog mes labiau mėstame žuvį su bulvėmis, o ne ryžiais...

Reikės:
Lašišos pjausnių,
Druskos,
Keptų česnakų ir pipirų mišinio (naudojau Santa Maria),
Šviežių susmulkintų krapų,
Sviesto.

Gaminimas:
Orkaitę įkaitinti iki 200 laipsnių (dujinei užteks ir 180 laipsnių).
Pasiruošti tiek folijos lakštų, kiek pjausnių turite. Žuvies gabaliuką dėti į folijos vidurį, pabarstyti druska, česnakų-pipirų mišiniu, krapais ir uždėti mažą gabaliuką sviesto. Foliją sandariai užlankstyti, bet žuvies labai neapspausti, palikti laisvos vietos garams. Tą patį pakartoti su kitais gabaliukais. Visus sudėti ant orkaitės gritelių ir kepti apie 30 min. - priklausomai nuo gabaliukų dydžio. Pas mane buvo mažiukai, tad užteko 20 min.
Per tą laiką išsivirti norimą garnyrą ir pasiruošti šviežių daržovių salotų.
Sveika ir skanu! :)

4 komentarai:

Egle rašė...

Mmmmm... vaizdelis vien ko vertas... Super.

Vilma rašė...

Vaizdelis tai smulkmena, negalėjau patikėti, kad taip skanu buvo! Aš kažkodėl vengiu elementarių patiekalų, man vis norisi kažko TOKIO... Bet, patirtis rodo, kad būtent paprasti patiekalai patys skaniausi. :)

Unknown rašė...

Sutinku su Egle, tikrai Mmmmmmm-mmmm-mmmmm! :o) Man lasisa visada yra skaniausia kuo paprasciau ir elementariau.

Vilma rašė...

Jūrate, man lašiša skaniausia sūdyta. Jei kepti, tai pirmenybę teikiu kitoms žuvims, tačiau paįvairinimui ir lašiša puikiai tinka. :) Supratau, kad ji man nepatiko kepta keptuvėje, tuomet labai riebi būna, o orkaitėje pats tas.