2009-05-21

Salotos su sūdyta lašiša Thai stiliumi

Kai šeštadieniais važiuojame į turgų, nusiperku visokiausių daržovių, įsivaizduodama kaip aš su jomis viską gaminsiu savaitės bėgyje. Dažniausiai tai būna tik mano norai, nes realiai savaitės bėgyje darbai ir reikalai susidėlioja taip, kad nieko pagaminti nebespėju. Ši savaitė išimtis, nes mane pagavęs nerealus kulinarinis įkvėpimas, todėl trūks plyš, bet turiu nors trumpam įlįsti į virtuvę! Gal dėl to, jog žinau, kad už dviejų savaičių bloge bus štilis, nes kopinėsiu medų... ;) Bet dabar apie salotas. Tai eilinė mano improvizacija sukurta pakeliui namo iš darbo. Kadangi einu pėsčiomis, 30 minučių, nereikia nukreipti minčių į kelio ženklus ir pėsčiuosius, saugantis, kad jų nesuvažinėti bėgančių ne per perėją, taigi galiu paskęsti savo kulinarinėse svajose... Šiandienos rezultatas man labai patiko - salotos pikantiškos, lengvos, tačiau tuo pačiu ir sočios, dvelkiančios Rytais...

Reikės:
Sojų arba ryžių vermišelių (paruošti pagal instrukciją ant pakuotės),
Morkų (tarkuotų šiaudeliais),
Brokolių žiedynėlių,
Pomidorų, supjaustytų kubeliais,
Sūdytos lašišos,
Svogūnų laiškų.
Užpilui:
Sojų padažo,
Saldaus čili padažo,
Slyvų padažo,
Citrinos sulčių,
Žiupsnelio cukraus.
(Užpilo ingredientų santykį pasireguliuokite pagal tai kokio skonio daugiau norite: saldaus, sūraus, aštraus ar saldžiarūgščio.)

Gaminimas:
Visus salotų komponentus sudėti į dubenį. Užpilo igredientus išlakti ir užpilti ant salotų. Viską išmaišyti ir patiekti.
Jei norite sotesnio patiekalo pietums, vietoje sūdytos lašišos ant viršaus uždėkite keptą vištienos krūtinėlę arba gabaliuką žuvies.

2 komentarai:

Sparnuotis rašė...

Negaliu nepasmalsauti - kokiame pasaulio kampelyje medų kopinesi?:)
Žinai, kas man dar artima pasirodė? Aš irgi į darbą vaikštau pėstute - pusvalandis į vieną ir į kitą pusę, saulėtu senamiesčiu man yra didžiausias dienos malonumas;) Ir taip pat kaip tu, grįždama namo medituoju ką čia pagaminus! Man tik pasisekė, kad turgeliai čia pat, nes kai savaitgalį užsiperku daržovių visai savaitei, tai jau 2dienį reikia pakartoti:) O tave žiū geras įkvėpimas ir šį kart aplankė - labai gundančios salotos, mmmmm....

Vilma rašė...

Sparnuoti, malonu, kad yra žmonių, turinčių panašumų į mane. :) Būtų smagu kada ir gyvai susitikti, ne tik blogosferos komentarų erdvėje. Va, Eglė siūlė blogerių pikniką susiorganizuoti. ;)
O medų kopinėsime Ispanijoje... :)