2009-08-20

Abrikosų pyragas

Visuomet sakiau, kad termiškai apdoroti šviežius vaisius ir uogas yra nuodėmė, bet abrikoso man kažkodėl nepagailo, todėl sėkmingai įkomponavau jį į šį pyragą. :) Man patiko tešla - kažkas tarpinio tarp kekso ir trupiniuočio. Sunku nupasakoti visus niuansus, tad jei sudomino - išbandykite. ;) Receptas iš Chocolate and Zucchini puslapio.

Reikės:
500 g prinokusių abrikosų supjaustytų ketvirčiais (aš pjausčiau per pusę),
225 g miltų,
1 AŠ kepimo miltelių,
žiupsnelio druskos,
0,5 AŠ sodos,
150 g sviesto,
1 VŠ pieno,
100 g cukraus,
1 lengvai paplakto kiaušinio.
Viršui:
1 VŠ grietinės,
1 VŠ cukraus,
1 kiaušinio.

Gaminimas:
Įkaitinti orkaitę iki 180 laipsnių. Patepti sviestu 22 skersmens išardomą formą.
Kombaine sumaišyti miltus, druską, sodą kepimo miltelius ir sviestą. Suberti cukrų ir dar pamaišyti. Įkulti kiaušinį ir supilti pieną. Nebepermaišyti tešlos!
Tešlą sukrėsti į paruoštą formą. Kadangi ji bus labai tiršta, paviršių išlyginti mentele. Ant viršaus apskritimais sudėti abrikosus. Išplakti grietinę, cukrų ir kiaušinį. Gautą masę užpilti ant pyrago viršaus. Kepti apie 40 min., kol viršus gražiai pagels ir abrikosai suminkštės. Palikti išjungtoje orkaitėje dar 10-15 min. Pabarstyti cukraus pudra prieš pat patiekiant. Patiekti galima šiltą arba šaltą.

Asmeninis pastebėjimas: šaltas buvo skanesnis.

4 komentarai:

Neringa rašė...

Rimtai, labai panašus į manajį, tik pas mane tartos pagrindas ;)
uj, kaip dabar norėčiau gabalėlio prie rytinės kavos!

Sparnuotis rašė...

Pasaka, ir atrodo nesudėtingai paruošiamas! Kaip tu sakei, kažkas labai itališko...:)

Anonimiškas rašė...

Labai skanus pyragas ir ypač kai karštas. Bet...vienas vš pieno man pasirodė neįtikinamai, todėl įpyliau 10. (kitu atveju pado nepavyktų iškrėsti į formą, nes tai tėra trupiniai...).Ir gavosi puikus pyragas! Labai skanu su ledais:)

Used PC Exporter rašė...

Nice Blog Post !