2010-04-26

Lašiša su rytietiškomis agurkų salotomis

Aš visada labiau už pyragus, bet smegenys, pasitarusios su bendra organizmo būkle, nusprendė, kad reikia žuvies. Kaip mano ponios pilkosios liepia, taip ir bus - ką jau čia streikuosi dėl pyragų teisių kai bikini sezonas ant nosies... ;-)

Reikės:
2 lašišos pjausnių,
1 VŠ grūdėtųjų garstyčių,
1 VŠ medaus,
žiupsnelio krapų (neturėjau, įbėriau žolelių mišinio žuviai),
Citrinos, patiekiant.

Salotoms:
2 trumpavaisių agurkų,
mažo gabaliuko čili pipiro (naudojau džiovintą),
1 AŠ sezamų sėklų aliejaus,
1 AŠ sojos padažo,
1 AŠ ryžių acto,
2 AŠ sausai skrudintų sezamo sėklų.

Gaminimas:
Sumaišyti garstyčias, medų, krapus ir aptepti gautu mišiniu lašišos pjausnius iš abiejų pusių. Sudėti žuvį į skardą įklotą folija ir kepti apie 20 min. (priklausomai nuo pjausnių dydžio) 200 laipsnių temperatūros orkaitėje.
Tuo tarpu labai plonais griežinėliais supjaustyti agurkus (aš naudojau specialią tarką), suberti labai smulkiai supjaustytą čili pipirą. Sumaišyti aliejų, sojos padažą ir actą, užpilti mišinį ant agurkų ir išmaišyti. Pabarstyti salotas sezamo sėklomis.
Iškepusią lašišą dėti į lėkštes, šalia įdėti salotų ir griežinėlį citrinos, kurį reikia išspausti ant lašišos prieš valgant.
Labai paprasta, bet nepaprastai skanu!

Lašišos receptą nužiūrėjau knygoje "Cook simple", o salotas padariau iš galvos - gavosi labai skanios ir puikiai tiko prie žuvies...

2 komentarai:

ieva rašė...

lašiša gi toks gėris! sutinku su tavo pilkosiomis visu 100% :)

o kai norisi saldaus ir pyragams vaidentis draudžiama, siūlau pabandyt lašišą su mėlynių ir klevų sirupo padažu... nei bezė pyragaičių nebereik tą akimirką :)

Vilma rašė...

Ieva, skamba gundančiai... Gal galima plačiau apie tą padažą? ;-)