2009-06-16

Blyneliai a la sūreliai

Nuo vaikystės mėgstu glaistytus sūrelius ir, kiekvieną kartą į juos pažiūrėjusi, niekaip nesuprantu, kodėl jie tokie nepadoriai maži?.. Kadangi tas pamąstymas užklupo kaip tik tada, kai ruošiausi kepti blynelius su varške, netikėtai šovė mintis iš blynelio padaryti sūrelį, tad į įdarą įmaišiau aguonų ir šokolado gabaliukų. Blyneliai gavosi puikūs!

Reikės:
Iškeptų lietinių,
Varškės,
Grietinės,
Pagal skonį cukraus,
Aguonų,
Šokolado gabaliukų.

Gaminimas:
Aguonas užplikyti verdančiu vandeniu, truputį palaikyti, nusausinti ir patrinti su cukrumi. Taip aguonų skonis jausis žymiai geriau, negu tiesiog įbėrus sausų. ;) Šią masę sumaišyti su varške, grietine ir šokolado gabaliukais. Grietinės reikia tam, kad masė nebūtų labai sausa ir biri.
Įdaryti lietinius ir apkepti juos dar kartą. Kiti šildo mikrobangų krosnelėje, bet man šiuo būdu nepatinka, nes blyneliai gaunasi kaip guminiai. Aš lietinius visuomet kepu tik iš vienos pusės ir labai trumpai - kad jis vos apdžiūtų, bet neparuduotų. Tada ant apkeptos pusės dedu įdaro ir užlankstau. Išorėje lieka neapkepta pusė kurią dabar drąsiai galima kepti ant keptuvės su trupučiu aliejaus. :)

3 komentarai:

Egle rašė...

Deja vu. man atrodo, kad tokius tavo blog'e jau būsiu mačiusi, bet tikriausiai, kad ne... :) Aš sūrelius irgi mėgstu, tik man geriau jie butų be šokolado - vien tik varškė ir aguonos ;)

Sparnuotis rašė...

Oi, kaip skanu, dievinu blynelius su varške, o sūreliai su aguonomis mano patys patys mėgstamiausi! Labai patiko mintis, apkepti blynelį iš vienos pusės ir tada dėti įdarą - daug geriau nei kelis kartus tą patį blyną deginti riebaluose. Būtinai pasinaudosiu šia gudrybe.

Vilma rašė...

Šitos gudrybės mane dar vaikystėje išmokė mama, nes kepti du kartus tą pačią pusę, švelniai tariant, ne kas... O kai ji žalia - viskas šviežiai ir skaniai apkepa, mmmm... :) Ir aplamai lietinius, į kuriuos vyniosiu įdarą, labai lengvai apkepu, kad jie būtų kuo šviesesni ir minkštesni, tada jau gatavi blyneliai gaunasi purūs ir minkšti. :)