2009-06-20

Braškių vėrinukai


Braškės pamirkytos šokolade skanu? Skanu! O varškė su šviežiomis braškėmis skanu? Mmmm, pasaka! O jei braškės, šokoladas ir varškė viename?... Nuostabu! Siūlau genialiai paprastą, bet puikų desertą - braškių ir glaistytų sūrelių vėrinukus. Darbo beveik nulis, o rezultatas stulbinamas tiek išvaizda (iš mano nuotraukos to nebesimato...) tiek skoniu. Renkantis sūrelius svarbu, kad jie būtų kokybiški, t.y. neskysti, o glaistas tvirtas.

Reikės:
Gražių braškių perpjautų per pusę,
Kokybiškų glaistytų sūrelių.


Gaminimas:
Net gėda tai vadinti "gaminimu"... :) Kiekvieną sūrelį supjaustyti į 4 dalis. Gabaliukus susmeigti su braškių puselėmis ir skanauti, skanauti, skanauti...


6 komentarai:

Egle rašė...

mmm... šita idėja pasinaudosiu ;)

Vilma rašė...

Egle - prašom! :)

Milda rašė...

Smagi ideja, bet kadangi man iki lietuviu parduotuves reikia specialiai issiruosti tai sureliai pas mus - delikatesas, pranyksta per pora dienu be jokiu priedu. Nepriklausomai nuo parsinesto kiekio! :)

Sparnuotis rašė...

Kokia puiki idėja! Man regis, tikras išsigelbėjimas ir kokiam vaikų vakarėliui- kelios akimirkos ir visi laimingi:)

Vilma rašė...

Žiupsneli, sūreliai patys savaime yra tobuli, čia jau tie atvejai, kai "pilnas užpakalis" ir pradedi ieškoti naujovių. :)

Sparnuoti, nuo šių vėrinukų ne tik vaikai tapo laimingi... Du labai suaugę taip pat! :D

rusvaplaukė rašė...

oho, man irgi idėja atrodo labai labai. labai paprasta - ir geniali!, labai gaivi, labai tinka braškių sezonui ir.. man, jau ne sykį apdainavusiai varškės ir šokolado derinį ,)