2009-06-22

Duonos skrebučiai su grąžgarstėmis ir vyšniniais pomidorais

Retai taip būna, kad namuose vienu metu būtų ir grąžgarstės, ir vyšniniai pomidorai. O dar rečiau būna, kad po ranka pasitaikytų ir juos vienijantis receptas. Idėją radau žurnale Nuo... Iki... Virtuvė Nr.3. Jei jau nusipirkau, tai kaip čia ko nors neišbandžius... Užkandėlė gavosi, kaip išsireiškė mano vyras, labai "sofistikuota". Man patiko!

Reikės:
4 ruginių bandelių,
1 VŠ alyvuogių aliejaus,
300 g vyšninių pomidorų,
0,5 AŠ cukraus,
200 g grąžgarsčių,
0,5 Aš citrinos sulčių,
Jūros druskos.

Gaminimas:
Bandeles perpjauti pusiau ir apskrudinti skrudintuvėje.
Pomidorus perpjauti pusiau, pabarstyti cukrumi ir kepti įkaitintame aliejuje apie 4-6 min.
Pakepintus pomidorus sumaišyti su grąžgarstėmis, pašlakstyti citrinos sultimis ir sudėti ant paskrudintų bandelių.
Pabarstyti jūros druska.

4 komentarai:

Indrė rašė...

laI'm totaly in love su karštais sumuštiniais, Bet kokiais ir betkokiam pavidale. Net šlapenką turbūt valgyčiau orkaitėje pakeptą ;D

Sparnuotis rašė...

Kaip netikėta, kad pomidorus galima apkepti su cukrumi! Jie gal truputėli karamelizuojasi? Nesutyžta? Labai netikėta, pavydžiu tokios sofistikuotos užkandėlės, niaaaaam!

Egle rašė...

Labai jau seilę varvinančiai atrodo ;)

Vilma rašė...

Indre, aš tai neeee. :) Kai valgau tokį sumuštinį, maniškis pasidaro "teisingą" su kumpiu, sūriu ir kečiupu. :)))

Sparnuoti, man irgi buvo netikėta. Bet mėgstu nekeptus pabarstyti žiupsneliu cukraus - labai skonį pabrėžia. ;) Karamelizuotis nespėja, nes minkštėja greičiau... Todėl kepiau labai trumpai, tik kol sušilo. Ir ko čia pavydėti - viens du ir yra! ;)

Egle, tau gal nosinaitę paduoti, kad neapseilėtum kompiuterio? :)