2010-03-01

Grietininis keksas su mėlynėmis

Visą rudenį kaupiau atsargas žiemai šaldiklyje, o dabar apsižiūrėjau, kad kaip voverė jas ten ir pralaikiau... :) Taigi, nusprendžiau skubiai pažaisti "laimės šulinį" (juk vis tiek viską reikės sunaudoti :P ) ir įkišau ranką į šaldiklio stalčių... Ir mes turime... Mėlynes! Bus pyragas. :-)
Rėmiausi šių keksiukų receptu. Keksas labai skanus - purus, minkštas. Įvertino ne tik mano šeima, bet ir kolegos. ;-)

Reikės:
2 kiaušinių,
1 puodelio cukraus,
1/2 puodelio aliejaus,
1/2 AŠ vanilės,
2 puodelių miltų,
1/2 AŠ druskos,
1 AŠ kepimo miltelių,
1 puodelio grietinės,
1 puodelio mėlynių.

Gaminimas:
1. Įkaitinti orkaitę iki 200º C. Pasiruošti 12 keksiukų formelių.
2. Dideliame inde plakti kiaušinius, plakant palaipsniui suberti cukrų. Nenustojant plakti lėtai pilti aliejų. Įmaišyti vanilę. Kitame inde sumaišyti miltus, druską ir kepimo miltelius.
3. Įmaišyti sausus ingredientus į kiaušinių masę palaipsniui pakaitom su grietine. Atsargiai
įmaišyti uogas ar vaisius. Sudėti tešlą į formeles.
4. Kepti 20 minučių.

P.S. Originaliame recepte puodelis - 237 ml.

6 komentarai:

Migle rašė...

Pas mane irgi pusę šaldiklio prikišta dar nuo vasaros visokių atsargų...manyčiau pats metas jas jau išnaudoti, kol vasara neatėjo :)

Gal nusižiūrėsiu šį pyragą.... ;)

Asta rašė...

Va va, pas mane šaldiklyje lygiai tokia pati situacija :)) Tik braškės pirmos dar pirmam sniegui nepasirodžius sunyksta, o kitų uogų beveik devynios galybės... :)

Vilma rašė...

Asta, puikiai suprantu... Pas mane dar yra spanguolių, bruknių, juodųjų serbentų, vyšnių ir gyvas velnias mėlynių - neįsivaizduoju kaip spėsiu iki naujo sezono viską sunaudoti. :)

Neringa rašė...

Kaip skaniai atrodo!

Unknown rašė...

noriu padėkoti už receptus :) išbandžiau visus keksus, šitas labiausiai tiko. Vyrui labai patiko, sako pagaliau namie bus pyrago, kokio visada norėjau :)
tik aš neturėjau uogų prisišaldžius, tai tradiciškai razinų dėjau.. ir labai labai skanu :)

Vilma rašė...

Kristina, kaip smagu girdėti! :)
Tikiuosi, kad rasi ir daugiau patinkančių receptų. :)