2011-04-28

Jautienos maltinukai su feta ir svogūnų laiškais

Greitai paruošiami, sveiki ir labai skanūs pietūs. Puikiai tinka vasaros receptų kolekcijai, nes kukulius galima kepti ir gamtoje ant grotelių. Iš originalaus recepto pasiskolinau tik kukulių idėją, o patiekiau ne su tabule, bet graikiško tipo salotomis, nes man norėjosi lengvesnės versijos.

Reikės:
750 g maltos liesos jautienos,
1 kiaušinio,
3 stiebų smulkiai supjaustytų svogūnų laiškų,
1 puod. šviežios baltos duonos trupinių,
1 AŠ malto kumino,
1/2 puod. smulkiai kapotų petražolių,
150 g sutrupinto fetos sūrio,
1/2 puod. graikiško jogurto ir citrinos griežinėlių patiekiant.

Gaminimas:
Viską išskyrus jogurtą ir citriną sumaišyti ir gerai suminkyti. Drėgnomis rankomis suformuoti teniso kamuoliuko dydžio kukulius ir truputį suploti. Galima kepti ant grotelių tačiau aš kepiau keptuvėje su lašeliu aliejaus - iš pradžių ant vidutinės ugnies vieną pusę, o po to ant silpnos ugnies po dangčiu antrą pusę. Jie tuo pačiu ir pasitroškino savo sultyse.
Kol kepa pasiruošti norimas salotas. Aš gaminau iš salotų lapų, agurkų, vyšninių pomidoriukų, raudonojo svogūno, fetos sūrio ir kalamata alyvuogių - viską apšlaksčiau alyvuogių aliejumi.
Maltinukus patiekti su graikišku jogurtu, citrina ir salotomis.

P.S. Aš viską ruošiau iš mažesnio kiekio produktų, tačiau 500 g maltos mėsos sunaudojau visą kiaušinį. Man truputį trūko druskos, nors žiupsnelį buvau įbėrusi.

Komentarų nėra: