2014-01-14

Kava ir prie kavos

Jau nebe pirmą kartą įsitikinu - kai pradedi apie ką nors intensyviai galvoti, mintys ima ir materializuojasi. Aš nesu kavos maniakė, geriu vieną, daugiausiai du puodelius per dieną, tačiau šiuo klausimu esu išranki ir geriau išvis jos negersiu, negu gersiu bet ką. Ir gerti kavą pradėjau ganėtinai vėlai, studijų metais į kavos pusę dar nė nežiūrėjau. Mano tėtis yra didelis kavos mėgėjas, pats kavą skrudina, mala ir žino 101 kavos virimo ant viryklės būdą. Pati įsitikinau, kad tą pačią kavą išvirus arabišku ir afrikietišku būdais skonis skiriasi kaip diena ir naktis... Beje, vieni būdai labiau tinkami virti vienam puodeliui - pasilepinimui sau, kiti - kibirui kavos, kai svečiai užgriūna. Stebiuosi tėčio kantrybe ir žiniomis. Aš neturiu tiek laiko (=noro) krapštytis, taigi, vis dažniau pagalvodavau, kad man reikia automatinio kavos aparato, nes savo mokos kavinuką jau "išaugau". Tokiam minčių debesiui dūzgiant mano galvoje, gavau laišką nuo "Kavos draugo". Iš pradžių atsisakiau jų pasiūlymo paragauti kavos, nes nenorėjau būti įsipareigojusi rašyti apžvalgą. Tačiau tai mane paskatino rimčiau pasidomėti kavos aparatais. Turiu pastebėti, kad kavos draugas Karolis yra auksinės kantrybės žmogus - būtumėt matę kaip aš jį su šakėmis spaudžiau į kampą kvosdama apie visų aparatų privalumus ir trūkumus. Taigi, po ilgų mastymų, savo draugų apklausų ir atsakingo rinkimosi išsirinkau Saeco Intuita Cappuccino. Mano ir šeimos poreikius jis puikiai tenkina. Kam cappuccino, kam espresso, o kam virgin cappuccino tik iš pieno putos. :) Dar turiu svarbią pastabą - kavos aparatą pirkau pati, jokios nuolaidos tam neprašiau ir apie jį pareigos rašyti neturėjau. Aš buvau labai maloniai nustebinta Kavos Draugo aptarnavimo kultūra, todėl pati noriu juos rekomenduoti kaip gerą vietą pirkti kavos įrangai, nes nieko nėra geriau kai pirkdamas prekę "nusiperki" ir geras emocijas. Labiausiai nekenčiu klausimo "o jūs instrukciją skaitėte?", skaičiau, po šimts, tai ką, paklausti nebegalima? Kavos Draugas šio klausimo neužduoda, jie noriai atsako į visus klausimus kilusius pradėjus naudotis preke. Nesu naivi ir puikiai suprantu, kad visų įmonių galutinis tikslas - pelnas, tačiau vieni moka dirbti, kiti - ne. Kavos Draugas moka dirbti, todėl ir klientas patenkintas. Nuoširdžiai linkiu jiems sėkmės.


Jei kalbėti apie kavą, tai iš Kavos Draugo ragavau ne vieną. Jos buvo skanios, tačiau ne tai ko aš visą gyvenimą ieškau. Tad ir tinklaraštyje rašyti apie tai, kas manęs iš kojų neišvertė - nenorėjau. Bet galiausiai sutikau JĄ. Musetti Evoliuzione. Aromatinga, sodri, tiršta, labai subtilaus rūgštumo kava. Kartais net nesinori jos "gadinti" pienu, nors juodą kavą geriu retai. Tačiau ir su pienu ji be galo skani, nes yra pakankamai tvirto stuburo, kad atlaikytų pieno putos svorį. 



Žinoma, skaniausia gerti vieną kavą, tačiau gardi draugija dar niekam nepamaišė. Siūlau labai skanius, minkštus varškės sausainius su obuoliais kurie tinka ne tik prie kavos.

VARŠKĖS SAUSAINIAI  SU OBUOLIAIS



Reikės:
150 g sviesto,
0,5 puodelio cukraus,
250 g 9% riebumo varškės,
1 puodelio miltų,
0,5 AŠ kepimo miltelių,
žiupsnelio druskos,
5 obuolių.
Viršui:
2-3 VŠ aguonų, sezamo sėklų arba smulkintų riešutų,
1 kiaušinio,
1 VŠ šalto vandens.

Gaminimas:
Ištirpinti sviestą, įmaišyti cukrų ir varškę. Suberti su kepimo milteliais ir druska sumaišytus miltus. Užminkyti tešlą, suvynioti į plėvelę ir pusvalandį palaikyti šaldytuve. Orkaitę įkaitinti iki 180 laipsnių. Obuolius nulupti, išimti sėklas ir supjaustyti stambesnėmis skiltelėmis. Tešlą padalinti pusiau ir iškočioti du apskritimus. Supjaustyti kaip tortą smailiais trikampiais. Ant platesnio juostelės galo dėti obuolio skiltelę ir susukti kaip ragelį. Taip susukti visus sausainius. Sudėjus ant skardos, išklotos kepimo popieriumi, aptepti kiaušinio ir vandens plakiniu, pabarstyti pasirinktais pabarstais. Kepti apie 20 minučių kol gražiai pagels.

Šaltinis: Žurnalo "Mano namai" receptai "Obuolių pyragai"

13 komentarų:

Indrė rašė...

Ir aš vis pasvajoju apie aparatą, o kol kas tik darbe tokia kava pasimėgauju. Su Kavos draugu ir aš susidūrusi - padovanojo kavos Brazilija ir turiu pripažinti mana ji žiauriai patinka - net netingiu užsiplikyti į puodelį kas porą dienų :) parinko tobulai - ne per karti, nerūgšti :) žodžiu pati ta man :)

Jurgita rašė...

jeee, pagaliau sausainiams laikas atėjo! giriu išsijuosus visiems girdint - čia mano, žinok, vis dar mėgstamiausi, kai noris greit ir saldžiai :))

Vilma rašė...

Indre, nebesvajok, tikrai verta. Kaip smagu savaitgalio rytais išgerti puodelį cappuccino dar pižamos nenusivilkus. :)

Jurgita, taaaip. Žinojau, kad lauki... :) Man jie irgi tobuli!

net rašė...

kur miltai?

Rokas rašė...

Atrodo skaniai, o galima dėti margariną vietoje sviesto?

Vilma rašė...

Rokai, atsiprašau už vėluojantį atsakymą. Aš pati asmeniškai visada naudoju sviestą, šiuose sausainiuose jis labai maloniai jaučiasi. Bet jei norite, kad sausainiai labiau primintų pirktinius, o ne naminius - galite naudoti margariną. :)

Anonimiškas rašė...

Kiek miltu?

Anonimiškas rašė...

Isties- kiek miltu reikia?

Vita rašė...

Tikrai bandelės atrodo puikios kavos kompanijonės, ypač tingiais savaitgalio rytais, nors puiki idėja ir svečiams pavaišinti, paprasta, greita ir skanu!

evelinea945 Evelina rašė...

O man kava virta ant viryklės ir per aparatą labai skiriasi. Man iš aparato yra per stipri.

Lionius rašė...

Sveiki, o lašelinė kavavirė šita sugebėtų padaryti tokią kavą kaip iš jūsų aparato? Reikalas toks, kad kava geriu retokai, kartais po vieną puodelį per dieną, kartais dar rečiau ir nesu tikras ar verta investuoti į tokį pusiau automatinį aparatą, ar nusipirkti iš pigiųjų, o gal apskritai neverta, geriau pačiam plikytis...

Tiesa, jūsų pirkinys geras, apie Saeco tik geri atsiliepimai!

Vilma rašė...

Sveiki, Lioniau. Jei kavą geriate retai, rekomenduočiau ne lašelinę kavavirę, o moka kavinuką. Man asmeniškai labiausiai patinka Bialetti: http://www.elino.lt/moka-kavinukas-bialetti-express-160ml74460-1-1688.html. Jų būna mažesnio ir didesnio tūrio - jei ne vieną puodelį norėtumėte virti.

Guarana rašė...

Kokie geresni kavos aparatai namams butu? Turėjau saeco, bet noriu koki nors kita nusipirkt. Saeco puikiai gamino kava, bet daznai gesdavo ir tiesiog nebenorejau pinigu i bala metyti, kai galejau kita nusipirkt. :)